Răzvan Pascu: Cum strică un angajat imaginea Romtelecom - Bloguri economice

miercuri, 22 iulie 2009

Răzvan Pascu: Cum strică un angajat imaginea Romtelecom

Intamplare reala din viata mea: Vineri, 17 iulie, ora 14.30. Am nevoie de un numar de telefon urgent. E vorba de bani. Nu pentru mine, ci pentru doamna Tudorita (numele este real), care chiar are nevoie de ei. Am nevoie de un numar de telefon fix pentru a-i oferi doamnei Tudorita detalii despre trimiterea banilor si sun la Informatii Numere Clienti Romtelecom (fostul 931, actualul 1931, de pe orice telefon Romtelecom). Doamna Tudorita are cancer la maxilar, iar suma de aproximativ 1000 RON trimisa e ca o mana cereasca. Eu stiam aceste amanunte si eram emotionat, doamna care imi raspunde sec la capatul firului nu stia nimic din toate astea si imi vorbeste cu aceeasi scarba cu care, probabil, isi trateaza toti abonatii.

Si apropo… operatorul imi raspunde dupa vreo 20 de secunde in care imi vorbeste un robot care are grija sa ma anunte ca acel apel ma costa 0.24 euro/apel + 0.30 euro/minut de convorbire.

Ii ofer detaliile despre doamna Tudorita, nume complet, adresa, etc. Imi spune ca nu este abonat. Nu imi vine sa cred si, curios din fire, revin cu intrebarea ”Sunteti sigura?”. Atat imi trebuie. M-am bagat fara sa vreau “in gura lupului”. Dupa ce imi face putina teorie, imi spune “Asa faceti toti, nu pricepeti de prima data. Tot insistati”. Ii spun “Da, normal, chiar am nevoie de numarul asta”.

“Da, dar toti sunteti prea insistenti si deja sunteti stresanti”, imi spune. Ma enervez rau si ii spun “Pai schimbati-va jobul atunci. Sunteti aici ca sa ma ajutati”.

De aici nu mai are rost sa scriu ce mi-a zis. Imi dau seama cu ce fel de persoana am de-a face si o las balta. Ii cer numele. Nu vrea sa mi-l dea; imi spune “Pai m-a prezentat robotul la inceput”. “Nu am retinut”, ii raspund. Imi inchide telefonul. E mai simplu asa….

Super tare, nu? :)

Mai e putin:…

…Scos din sarite de nesimtirea cu care am fost tratat, intru pe site-ul lor ca sa fac reclamatie. Am cautat 10 minute…nu am unde sa fac acea reclamatie. Nu au o rubrica speciala de reclamatii precum orice companie care se respecta. Probabil ca nu se respecta. Nu gasesc decat o rubrica de contact….renunt. Apoi plec intr-un scurt concediu si dau de altii… Despre ei am scris aici.

Ma simt norocos ca am blog. Eu ma simt eliberat acum. Dar cred ca exista multi oameni fara blog si care dau peste nesimtiti….le inteleg mahnirea. Poate cineva de la Romtelecom citeste…poate imi trimit si un raspuns oficial. Vreau doar sa stiu ce masuri s-au luat impotriva acelei distinse doamne.

Cat despre comportamentul doamnei, va las pe voi sa judecati. Eu m-am lamurit. Si, pentru ca sunt convins ca mai exista astfel de cazuri, astept sa imi spuneti voi povestile voastre asemanatoare…

Citeşte restul postării şi comentează pe blogul lui Răzvan Pascu

  © Blogger template 'Minimalist B' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP