Răzvan Pascu: Ne place sau ne enervează marketingul direct? - Bloguri economice

marți, 7 iulie 2009

Răzvan Pascu: Ne place sau ne enervează marketingul direct?

Sunt convins ca toti cei care cititi acest articol v-ati intalnit cu marketingul direct. Acesta ne invadeaza viata, pur si simplu. Poate ca unii dintre voi nu cunosc termenul, dar mai mult ca sigur ati primit vreodata fie un pliant pe strada gratuit, un e-mail publicitar in casuta electronica, un catalog de la hypermarket in cutia postala, o mostra gratuita dintr-un nou sortiment de iaurt la metrou, un cupon de reduceri la mall, un sms promotional pe telefon, un telefon promotional de la compania de telefonie mobila, etc.

Citeam acum ceva timp niste studii facute in State si aflam ca un american de rand este supus in fiecare zi la cateva mii de reclame, constient sau inconstient, pe care le ignora sau le retine. Tot conform acelui studiu, un american primea in medie, zilnic, aproape 100 de flyere, fluturasi, pliante si tot ce tine de marketingul direct.

Citeşte restul postării şi comentează pe blogul lui Răzvan Pascu

  © Blogger template 'Minimalist B' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP