Dan Popa: Mulţumim d-lui preşedinte S.V.Groningen, care a luat atitudine. Ne-a făcut, poate să ne simţim ruşinaţi, dar ne-am simţit băgaţi în seamă - Bloguri economice

joi, 17 decembrie 2009

Dan Popa: Mulţumim d-lui preşedinte S.V.Groningen, care a luat atitudine. Ne-a făcut, poate să ne simţim ruşinaţi, dar ne-am simţit băgaţi în seamă

“Nu s-au cerut mariri de salariu in mod expres, ci diminuarea stresului prin relaxarea presiunii asupra angajatilor si retragerea participarii bancii de la anumite actiuni de sponsorizare. Plus ca, acelora care nu sunteti din interiorul bancii, nu v-am cerut nimic, exceptand un pic mai mult bun simt. Sper sa nu am asemenea clienti ca d-vs.
Iar ptr final, multumim d-lui presedinte S.V.Groningen, care a luat atitudine si ne-a raspuns rapid . Ne-a facut, poate sa ne simtim rusinati, dar sigur ne-am simtit bagati in seama, mai ales ca toata lumea stie ca este un om absolut deosebit”

“…cei care au facut aceasta revolta au fost angajatii simpli,fara pile,care chiar isi fac treaba si se poarta frumos cu clientul. Ei sunt nemultumuiti de salarii, de orele in plus muncite si neplatite(ca itm nu stie ce ala control). Oamenii de acolo care sunt angajati pe pile au salarii duble, pornind de la cel putin 2000 lei lunar, care acuma tremura de frica ,deoarece poate ii depisteaza careva ca nu fac nimic si iau banii degeaba. Eu stiu ca o petrecere de Craciun se face daca vrea firma sa suporte cheltuielile, nu sa te oblige sa dai bani din buzunar ca sa manance directorii care au mii de euro pe luna si vin ca simpli invitati mancand pe banii “prostimii”.

Si asa este am mai citit pe aici raiff a mers atat de bine in romania si anul acesta incat a acoperit pierderile din alte tari. in fine…aceasta banca nu are sindicat cum au alte banci ,defapt sindicatul nu are nimic de facut ,ca doar nu o sa apere intereselor celor angajati pe merit si care au 1000 de lei,probabil se lupta pt cei mari,care vor deveni tot mai mari ,iar cei mici tot mai mici…”

“Interactiunea cu clientul consuma oricum. Daca mai ai si un bici pe spate, nu vei face niciodata o prioritate din nevoile acestuia. Calitatea serviciilor sufera, in acest moment, din cauza aceastei disperari induse vanzatorilor (care isi incep diminetile cu acele inutile sedinte de vanzari si cu “minunatele” coaching-uri pe care le are cu directorul). Toate aceste “simulari” nu au niciun efect asupra vanzarilor propriu zise. Asa ca dupa ce i-ai facut un cross- sell de zile mari (5- 7 produse la prima interactiune), te trezesti ca iti face sesizare ca i le-ai bagat pe gat. Stii cat te poate urmari o persoana in timpul unui monolog, fara sa isi piarda interesul? Unii spun ca 17 secunde. Chiar daca ii ceri feed-back din 17 in 17 secunde, tot e prea mult pentru el. Cat timp iti trebuie sa vinzi un cont curent (cardul nu se pune), conform cererii de deschidere cont? Daca ii activezi si produsele, pe putin 1 ora si jumatate. Cat crezi ca a avut rabdare clientul tau? Fix 17 secunde. Dar daca il “omori” de la prima intalnire, cu siguranta ca atunci cand il vei suna pentru o noua intalnire, chiar daca a facut o pasiune pentru tine, iti va spune “alta data”. Despre sindicat, ne-am prins de mult. In afara Campionatului de fotbal, nimic!”

Citeşte restul postării şi comentează pe blogul lui Dan Popa

  © Blogger template 'Minimalist B' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP