Dan Popa: Control intern al unei bănci. Spicuiri amuzante din notele de control întocmite - Bloguri economice

miercuri, 24 februarie 2010

Dan Popa: Control intern al unei bănci. Spicuiri amuzante din notele de control întocmite

Nu am adaugat si nu am sters niciun cuvant. Fara alte comentarii.
Vezi aici prima parte.

*Ca şi problemă deosebita pe care am reţinut-o este faptul că se confrunta cu mari greutăţi în legătură cu modul în care funcţionează programul informatic şi conexiunea la sistemul de carduri. Apar mari erori în conturile clienţilor, ajungându-se la sume si de 1000 lei lipsă. Pentru rezolvarea unor asemenea neconcordanţe sunt necesare întocmirea unor contestaţii la care se obţine răspuns după foarte mult timp. Această situaţie se răsfrânge asupra relaţiilor lor cu clienţii şi, oricât de mult ar aplica elementele învăţate la seminarii, tot nu pot să-i facă pe aceştia să înţeleagă unele situaţii. Au existat nişte situaţii deosebite, chiar disperate în care, salariaţii le-au dat din banii personali unor clienţi foarte cunoscuţi, până se vor rezolva contestaţiile şi li se vor debloca conturile.

* Chiar daca imbracamintea era adecvata, am observat ca nimeni nu purta ecusonul bancii. Un client a plecat de la noi la Banca Transilvania pentru ca la retragere de numerar banca noastra ia un comision mai mare. Nimeni nu l-a oprit.
In aceasta echipa daca nu stii cum sa ii iei pe salariati risti sa nu ai cu cine lucra pentru ca in marea lor majoritate au o personalitate foarte puternica. Trebuie sa ai mare grija cum spui lucrurile pentru ca altfel risti sa nu faca decat cum vor ele.Mi-am dat seama din comentariile facute la adresa altor persoane

*Dar sa va relatez de aceasta data despre colega ce o inlocuieste pe Maria, care se numeste tot Maria, dar pentru a le deosebi noi ii spunem Marika. Vineri a avut doua carduri retinute in ATM si cum ea nu are ATM la agentia de unde vine, s-a bucurat tare mult cand m-a vazut fiindca stia c-o voi scoate din impas . Am ajutat-o sa efectueze pasii in ATM pentru ,,card retinut “ dupa care s-a notat acesti pasi tocmai pentru a se descurca alta data. Nu are parola in aplicatia de carduri si ori de cate ori vine cate un client ce face depunere in numerar pentru alimentarea unui card, trebuie sa sune alta colega sau la serviciul carduri de la sucursala pentru a obtine codul IBAN al clientului.
Marika face naveta 5 km pentru a ajunge la agentia de aici si 15 pentru a ajunge la agentia la care este titulara.

Citeşte restul postării şi comentează pe blogul lui Dan Popa

  © Blogger template 'Minimalist B' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP