Dan Popa: O chestiune de principiu - Bloguri economice

miercuri, 10 februarie 2010

Dan Popa: O chestiune de principiu

Azi am fost la o lansare de produs, la Hilton. BRD a lansat un card personalizat, ceea ce este absolut laudabil. Unii o sa isi puna poza lor pe card ca sa se arate lumii. Altii o sa isi puna poza copilului pe card si pe urma o sa isi inrameze probabil cardul. Nu despre asta vreau sa discut acum. Ci despre prima fraza din comunicatul de presa. “BRD este, incepand de astazi, prima banca din Romania care le ofera clientilor posibilitatea de a-si personaliza singuri cardul”. Ei bine, este de discutat aici.
BCR a lansat in 2009 un card care poate fi personalizat. E drept, aveai de ales intre 5 variante si era destinat numai studentilor, dar trebuie spus ca in materie de carduri personalizate, altii au fost totusi, primii.

Toata stima pentru efortul BRD, dar punctual in aceasta privinta nu stiu daca au dreptate ca sunt primii.

Acuma, ca tot veni vorba despre personalizarea cardurilor, cei de la Datacard iti personalizeaza cardul in 3 minute, operatiunea costand 0,25 euro. Un leu, adica.

Dincolo de aspectele astea, la lansare a fost super ok. Presedintele BRD s-a fotografia in ipostaza de cantaret, cu o chitara electrica dupa gat, Ilie Nastase s-a pozat cu cine a vrut si a jucat o minge de fotbal in ditamai salonul Hilton, Andi Moisescu a fost as usual, profi.

Citeşte restul postării şi comentează pe blogul lui Dan Popa

  © Blogger template 'Minimalist B' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP